duminică, 4 aprilie 2010

train - calling all angels




I need a sign to let me know you're here
All of these lines are being crossed over the atmosphere
I need to know that things are gonna look up
'Cause I feel us drowning in a sea spilled from a cup

When there is no place safe and no safe place to put my head
When you feel the world shake from the words that are said

And I'm calling all angels
I'm calling all you angels

I won't give up if you dont give up
I won't give up if you dont give up
I won't give up if you dont give up
I won't give up if you dont give up

I need a sign to let me know you're here
'Cause my TV set just keeps it all from being clear
I want a reason for the way things have to be
I need a hand to help build up some kind of hope inside of me

And I'm calling all angels
I'm calling all you angels

I won't give up if you dont give up
I won't give up if you dont give up
I won't give up if you dont give up
I won't give up if you dont give up

When children have to play inside so they don't disappear
And private eyes solve marriage lies cause we don't talk for years
And football teams are kissing queens and losing sight of having dreams
In a world where what we want is what we want until it's ours

And I'm calling all angels
I'm calling all you angels

I won't give up if you dont give up
I won't give up if you dont give up
I won't give up if you dont give up
I won't give up if you dont give up

Calling all you angels


am auzit aceasta piesa pentru prima oara pe coloana sonora a serialului one tree hill (pe care vi-l recomand). versurile m-au impresionat din prima clipa, mai ales din pricina faptului ca m-am regasit in ele si ca sunt extrem de adevarate si de autentice.
"am nevoie sa stiu ca lucrurile se vor imbunatati, deoarece simt ca noi ne inecam intr-o mare varsata dintr-o cana." nici nu mai tin minte de cate ori am vazut in jurul meu asta, sau de cate ori am facut-o chiar eu - sa fac 'din tantar armasar', cum spune vechiul proverb; sa fac ca dintr-o cana mica, un motiv, sa se verse un ocean de dezamagiri, de nemultumiri, de certuri.
"vreau un motiv pentru felul in care trebuie sa fie lucrurile, am nevoie de o mana care sa ma ajute sa imi formez putina incredere." da, si aici ma regasesc mereu... de foarte multe ori esuez in a avea incredere ca totul se va rezolva si va fi bine.
"intr-o lume in care ceea ce vrem e ceea ce vrem pana e al nostru." acesta este, probabil, cel mai adevarat, dar si cel mai trist vers al piesei. mereu in viata ne vom lupta pentru a avea ceea ce ne dorim, insa dupa ce vom avea acel ceva, nu ni se va mai parea la fel de interesant. de ce? din doua motive simple.
1. natura umana; omul e conceput pentru a se lupta sa ajunga acolo unde vrea, nimic nu ne este oferit pe tava. iar atunci cand obtinem ce ne dorim, cautam altceva pentru ce sa luptam. si asa ajungem sa neglijam ceea ce ne-am luptat sa obtinem.
2. atunci cand obtinem ceea ce ne dorim, avem ceva de pierdut. si, cand realizam asta, preferam sa ignoram acel ceva si sa pretindem ca nu il mai dorim, decat sa stim ca l-am pierdut.
avand in vedere cat am scris, nu mai trebuie sa spun si ca aceasta este una dintre piesele mele preferate si ca va recomand cu caldura sa o ascultati.

0 points of view:

Trimiteți un comentariu