miercuri, 18 august 2010

le voi păstra cu mine

mi-am împachetat inima
între hainele groase de iarnă,
pentru a mă asigura
că nu se va rupe când voi pleca.

mi-am legat ambiţiile
cu o sfoară, le-am umplut cu heliu
şi le-am dat drumul în aer,
astfel încât să ajungă cât mai sus.

mi-am adunat toate amintirile
între rame vechi şi prăfuite,
pentru a mă asigura
că nici una nu se va pierde în timp.

mi-am pus toate visele
într-o cutie subţire de carton
pe care am scris "fragil",
astfel încât nici unul să nu fie spulberat.

gata, am terminat.
acum sunt pregătită să plec.
dar nu voi fi niciodată pregătită
să las totul în urmă...

4 points of view:

Anonim spunea...

frumoasa creatie,insa titlul " le voi pastra cu mine"-daca le pastrezi nu e evident ca sunt cu tine?,la tine?
pare putin fortat,dar e alegerea ta:)
ai talent,keep writeing!

madii spunea...

in titlu ma refeream ca nu-mi voi lasa inima, ambitiile, amintirile si visele in urma, chiar daca trebuie sa las atatea altele. textul e mai metaforic.
dar iti multumesc. :)

FluFFy564 spunea...

just love it madii. :x
Cred ca ai scris exact ce gandeai, mai ales atunci, in ultimele zile acasa . Right ?

madii spunea...

am scris-o la bucuresti asta.. dar oricum stiam ca urma sa ma intorc acasa la prieteni, sa mai stau putin cu ei si sa plec .. ;))
merci >:D< :*

Trimiteți un comentariu