sâmbătă, 18 septembrie 2010

jumătatea mea

ştii că te caut, dar nici măcar eu nu sunt sigură daca te voi găsi vreodată.

îmi petrec zilele privind diferiţii ochi care trec pe langă mine, dar toţi au forma nepotrivită, sau sunt puţin prea gri, în comparaţie cu verdele pe care ştiu ca îl vei avea tu. toţi au prea multe riduri, deoarece s-au încruntat prea mult şi sunt puţin prea roşii de la prea mult alcool, când ştiu că tu vei avea măcar o idee de moderaţie. toţi sunt nepotriviţi, pentru că nu sunt ai tăi.

şi îmi petrec nopţile ascultând diferitele râsete, dar toate sunt prea groase, sau prea subţiri, în comparaţie cu râsul tău melodios. toate sunt puţin false, deoarece nu consideră viaţa ca fiind amuzantă şi sunt puţin prea gălăgioase, când ştiu că tu vei râde sincer. urechile îmi vor sângera pâna în clipa în care voi auzi râsul tau perfect.

nu vezi că m-am plictisit deja de toate copiile tale nedrepte? aştept să te găsesc cântând la chitară într-un parc, sau bând whisky cu cola pe o terasă sau cumpărând un ziar pe care apoi să îl pui în buzunarul din spate al blugilor. încerc să adulmec, să te vânez, să am răbdare şi să aştept ca tu să prinzi momeala.

dar nu vezi? sunt orice altceva, dar nu răbdătoare.
ma plictisesc aşteptându-te.

2 points of view:

Anonim spunea...

superb

madii. spunea...

multumesc. :)

Trimiteți un comentariu