luni, 11 octombrie 2010

cred că am nevoie de tine

opreşte-te.

vreau să pui creionul jos şi să mă asculţi pentru o secundă. vreau să respiri mai încet şi să te apropii de mine. pentru că îmi arunc inima în vânt şi vreau ca tu să fii capabil să o prinzi. vreau ca tu sa îmi urmăreşti cuvintele chiar şi atunci când se împiedică şi cad.

asta va dura doar o secundă, îţi promit.

cred că ar trebui să ştii că atunci când m-am trezit astăzi, am fost cuprinsă în aşternuturi şi în cuvintele tale. cred că ar trebui să ştii că visez cu buze muşcate si obraji sângerii, deoarece continui să mă muşc pentru a nu spune ceea ce gândesc. cred că ar trebui să ştii că gura mea mă trădează şi că, atunci când vorbesc, ceea ce aş vrea să te rog de fapt e să ştii că sunt terifiată.

şi cred că ar trebui să ştii că, în ciuda faptului că am multe nevoi, nu vreau asta. nu vreau să număr secundele care au mai rămas până la finalul zilei. nu vreau să fiu nevoită să îmi controlez inima constant, când tu nici măcar nu ştii că bate pentru tine. nu vreau să îmi scriu instrucţiuni despre cum să respir pe pereţi, pentru că în ultima vreme, se pare că am nevoie de ceva care să îmi amintească asta.

nu vreau asta.

pentru că m-a orbit, m-a înlăturat de pe drumul meu sigur şi m-a aruncat într-un alt univers. îmi plăcea locul în care eram, dar acum îmi ţin capul între palme, iar limba mi se blochează în de ce-uri. sunt incoerentă şi confuză şi legată la ochi şi pierdută in mijlocul oraşului.

ar trebui să ştii că mă pot descurca mai bine decât atât. dacă aş fi vrut să mă pierd aşa, aş fi încercat să găsesc siguranţă undeva. aş fi găsit pe cineva care să îşi ţină braţele în jurul taliei mele, astfel încât să nu mă rănesc cumva. nu asta. nu aş alege să cad fără o plasă de salvare. nu aş alege să mă înec cu inima mea şi să o scuip la picioarele tale. dar nu am ales; cauciucurile mi-au alunecat pe gheaţă, iar acum mă lupt să recâştig controlul. nu am de ales; mă prefac că întorc volanul pentru a o lua într-o altă direcţie, dar nimeni nu ştie mai bine decât mine că nu voi reuşi şi mă voi lovi.

cred că ceea ce vreau să spun e că am nevoie de tine.
cred că ceea ce ar trebui să ştii e că asta îmi dă fiori.

0 points of view:

Trimiteți un comentariu