vineri, 25 septembrie 2009

draga narcisistule...

te consideri superior tuturor celor care te inconjoara;
orgoliul tau nemeritat se ridica mult deasupra mediei;
iti hranesti mandria umilindu-i pe altii;
atunci cand ranesti pe cineva
te simti mai bine decat dupa un orgasm.

pretinzi ca esti inteligent;
dar lasa-ma sa iti spun ceva:
a memora o carte si a o recita
nu te face inteligent.
asta arata doar lipsa ta de cunostinte in toate domeniile care conteaza.
citand fapte care nu au fost descoperite de tine
arata ca tu poti folosi doar cunostintele altor oameni,
nu ale tale.

adevarata intelepciune vine in urma experientelor de viata,
a experientelor personale
si in urma a ceea ce inveti din ele.
o carte nu te va invata niciodata
ceea ce te invata viata.
nici o persoana nu te poate invata
ceea ce inveti pe propria piele.
poti invata doar din ceea ce vezi cu ochii tai,
orice altceva este doar o informatie primita.

vocea aceea pe care o folosesti cu atata pasiune
pentru a-ti sustine inteligenta,
pentru a-ti dovedi superioritatea,
nu face decat sa arate cat esti de fals.
lipsa ta de intelegere,
aroganta ta,
nu fac decat sa arate opusul a ceea ce vrei sa pari.
probabil ar trebui sa iti dresezi propria voce
inainte de a arata prea mult din adevaratul tu.

si nu; corectitudinea mea nu arata superioritatea ta.
aceia care sunt corecti nu se cearta cu cei ca tine,
asta ar insemna doar sa coboram la nivelul tau.
tacerea este cea mai dura insulta pe care o poate primi cineva,
deoarece arata ca cei ca tine nu merita consumul de timp sau energie
pentru cearta, sau chiar conversatie.

si inca o data, nu; fricile mele nu arata superioritatea ta.
sunt om si am toate drepturile sa am unele temeri.
tu, pe de alta parte, nu ai nici un drept sa mi le scoti in evidenta,
sau sa te folosesti de temerile mele
si sa ma ataci in moduri care stii ca ma dor.
cu toate astea, poti incerca cat de mult doresti
sa ma invingi cu maretia ta;
dar la sfarsitul zilei, tu nu insemni nimic in ochii mei.
nu imi voi permite sa iti ofer vreo forma de putere
asupra sentimentelor sau actiunilor mele.
nu iti voi oferi darul lacrimilor mele,
deoarece tu nu meriti nici o satisfactie.

si, din nou, lasa-ma sa iti spun ceva:
aceia care sunt cu adevarat superiori,
nu au nevoie sa declare asta singuri.
aceia care sunt cu adevarat superiori,
cunosc sensul cuvintelor
compasiune,
sensibilitate,
modestie,
respect.
si nu numai ca il cunosc,
il si aplica.

tu, pe de alta parte, esti o scuza patetica pentru o fiinta umana.
si poate ai vrea sa-ti scoti capul dintre picioare,
deoarece il umpli de rahat;
barfe jegoase despre altii, pentru a fi mai exacta.

2 points of view:

Fabian spunea...

ma regasesc in cateva versuri

madii. spunea...

da stiu. (:
dar ti-am spus, nu era pentru nimeni personal. ;;)

Trimiteți un comentariu