miercuri, 23 septembrie 2009

eu acum. tu niciodata.

eu sunt madii. tu nu esti.
eu am un nume de familie ciudat. tu ai un nume de familie banal.
eu sunt nascuta in decembrie. tu nu esti.
eu sunt capricorn. tu nu esti.
eu sunt incapatanata. tu faci tot ce iti spun altii.
eu sunt impulsiva. tie iti ia mai mult sa gandesti, decat sa actionezi.
eu sunt energica. tu esti sedentar.
eu sunt optimista. tu nu crezi in minuni.
eu am locuit in bucuresti. tu nu.
eu sunt stelista. tu nu esti.
eu iubesc manchester united. tie nu iti place fotbalul.
parintii mei sunt divortati. ai tai nu sunt.
ambii mei parinti s-au recasatorit. ai tai nu.
eu am o sora vitrega adorabila la bucuresti. tu nu ai.
eu iubesc tot ce tine de mcfly. tu nici nu ai auzit de ei.
eu ador serialul one tree hill. tu nici nu stii despre e vorba.
eu imi iubesc prietenii. tie nici nu iti pasa de ei.
mie imi place sa ascult muzica. tie iti plac manelele.
mie imi place sa dansez. tu te impiedici in propriile picioare.
mie imi place sa ma plimb. tie iti place sa stai in fata televizorului.
mie imi place sa spun te iubesc. tu nici macar nu stii ce inseamna.
mie imi place sa scriu. tu nici nu stii sa scrii corect gramatical.
mie imi place sa citesc. tie ti se pare o rusine sa fi vazut cu o carte in mana.
mie nu imi plac glumele proaste. tu le faci mereu.
mie nu imi place sa fiu mintita. tu minti tot timpul.
mie nu imi place sa nu imi pot ajuta prietenii. tu nici macar nu incerci sa ii ajuti.
eu vreau sa intru la jurnalism. tie nu iti pasa unde, sau daca, intri la facultate.
eu vreau sa imi cumpar un audi s8. tu astepti pe cineva care sa iti cumpere seria 5.
eu vreau sa iubesc si sa fiu iubita. tu "iubesti" doar din interes.
eu vreau sa fac bungee jumping. tie iti e frica si sa stai pe balcon.
mie imi place tot ce tine de twilight. tie iti place doar edward cullen.
mie imi place sa zambesc. tu consideri ca lumea nu merita zambetele tale.
mie imi place limba engleza. tu nu stii nici o limba straina.
mie nu imi place muzica comerciala. tie iti place undeva in balcani.
mie nu imi place lady gaga. tu o venerezi.
eu detest piesa poker face. tu o adori.
eu am fost la concert the killers. tu ai fost la concert dj project.
eu am incredere in mine. tu nu ai incredere in nimeni.
eu cred in dragoste. tu inca te mai intrebi daca exista.
eu sunt ambitioasa. tu te multumesti cu ceea ce ti se ofera fara efort.
eu imi inec fricile in tacere. tu le strigi in gura mare.
eu imi imping inhibitiile in lumina reflectoarelor. tie ti-e frica de scena.
eu cred in inspirat. tu crezi in expirat.
eu cred in vise. tu crezi in somn.
eu cred in trait. tu crezi in existat.
eu sunt un dezastru. tu te consideri perfectiunea.
eu traiesc. tu supravietuiesti.
eu iubesc ploile calde in noptile de vara. tie iti este teama de apa de ploaie.
eu nu merg in cluburi foarte des. tu mergi in fiecare weekend, asa ai auzit ca e cool.
eu am mereu un motiv pentru a fi fericita. tu plangi in fiecare noapte.

eu sunt eu. tu nu vei fi asta niciodata.

0 points of view:

Trimiteți un comentariu