miercuri, 9 septembrie 2009

şi mi-e frică...

de intuneric, mai ales atunci cand sunt singura afara. dar mi-e frica de intuneric si in propria-mi casa.
de singuratate; nu imi place sa fac nimic singura. nici macar sa plang...
de moarte, si nu atat de mult mi-e frica de ideea de a muri, decat de cea de a nu fi realizat pana atunci tot ce imi doresc.
ca nu voi reusi niciodata sa scriu o carte, lucru pentru care stiu ca e nevoie de multa vointa.
ca voi fi uitata dupa moarte, ceea ce ar insemna ca mi-as pierde toti prietenii pana atunci.
ca nu voi fi o mama buna, lucru de care cred ca se tem toate femeile, la un moment dat.
sa nu ranesc persoanele dragi din jurul meu, ceea ce nu as face niciodata intentionat.
ca urmatoarea persoana pe care o voi iubi nu ma va iubi inapoi, iar asta m-ar durea enorm de mult.
ca nu voi intra la jurnalism, iar atunci nu stiu ce voi face.
pentru prietenii mei, nu as suporta sa li se intample ceva.
sa ma aflu singura in ape adanci, ma tem ca m-as panica in cazul unui carcel, de exemplu.
sa fiu barfita, iar persoanele importante pentru mine sa creada zvonurile neadevarate.
ca noi vom ramane doar prieteni, si ma va durea cand imi vei povesti despre alte fete.
ca nu te voi avea, asa cum stii ca imi doresc.
sa nu te pierd... ( * )


* daca citesti asta si imi esti apropiat, considera ca ma refer la tine. (:

3 points of view:

anita. spunea...

that's really deep.

anita. spunea...

buuuut...i like it :x

madii. spunea...

multumesc <3

Trimiteți un comentariu