marți, 29 septembrie 2009

coloreaza-ma frumos

imi place verdele,
cum sunt ochii mei cand te privesc.
imi place rosul,
cum sunt buzele tale dupa ce le musc usor.
imi place albastrul,
cum este cerul senin dupa amiaza.
imi place albul,
cum este rochia in care ma visez mireasa.
imi place rozul,
cum sunt crinii regali.
imi place galbenul,
cum sunt papadiile primavara.
imi place portocaliul,
cum sunt frunzele toamnei.
imi place maroul,
cum sunt ochii tai cand ma pierd in ei.
imi place negrul,
cum este lenjeria mea intima preferata.
imi place violetul,
cum este cerul cand apune soarele.
imi place turcoazul,
cum este apa marii in grecia.
imi plac culorile,
cand le privim impreuna.

2 points of view:

Fabian spunea...

frumoasa compunere, mai ales finalul :-D

lenjerie neagra? sa vad!!

madii. spunea...

multumesc. <3
ma mai gandesc la propunere... :))

Trimiteți un comentariu